Klachtenprocedure

Klachtenbehandeling

Wij streven ernaar om onze opdrachtgevers en haar relaties zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Is er in een duidelijk identificeerbare zaak naar uw overtuiging reden voor een klacht over onze dienstverlening, dan kunt u ons daarvan op de hoogte stellen. U kunt dat doen (in volgorde van onze voorkeur):

1. zend uw klacht via e-mail aan:

2. vanuit uw eigen e-mailprogramma aan: klacht@breij.nl

3. per post aan: Bureau Breij B.V.
Postbus 102 (4645 ZJ)  Putte

4. mondeling via de telefoon (0204711949).

Omschrijf (indien keuze 1, 2 of 3) of noem (indien keuze 4) in uw klacht waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing is. U kunt daarbij ook aangeven op welk e-mailadres of telefoonnummer wij u kunnen benaderen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen twee werkdagen van ons een ontvangstbevestiging. mr R.A.M. Breij behandelt uw klacht. Binnen vijftien werkdagen nemen wij contact met u op over de afhandeling van uw klacht. Mocht dat door bijzondere omstandigheden niet lukken, dan laten wij u dat tijdig weten.

Over een klacht worden de navolgende gegevens geregistreerd:

- NAW-gegevens, e-mailadres en telefoonnummer van de klager;
- het onderwerp van de klacht;
- een samenvatting van de klacht;
- het besluit van de klacht.

U krijgt van ons een eerlijk en compleet antwoord.

De Geschillencommissie

Indien u als onze opdrachtgever of indien u als wederpartij van onze opdrachtgever het niet eens bent met ons antwoord, kunt u uw klacht voorleggen aan het Klachtenloket voor Ondernemerszaken respectievelijk aan De Geschillencommissie, algemeen.

Pas op: als u een klacht indient bij De Geschillencommissie zonder dat u eerst bij ons de klachtenprocedure heeft doorlopen, zal u niet-ontvankelijk worden verklaard in uw klacht. Dat betekent dat uw klacht niet inhoudelijk kan worden beoordeeld.

De behandeling van uw klacht verloopt het snelst via het digitale systeem van De Geschillencommissie op:

»  Online klacht indienen (externe schakel)

Het is ook mogelijk om uw klacht schriftelijk in te dienen via:

»  Vragenformulier opvragen (externe schakel, direct naar invulformulier, pdf)

U kunt het vragenformulier invullen, printen en per post zenden naar het op het formulier aangegeven postadres (Postbus 90600, 2509 LP Den Haag).

Lukt de download op de website niet, vraag dan een formulier aan bij de medewerkers van De Geschillencommissie op telefoonnummer 0703105310.

Afhankelijk van de positie van de klager wordt de klacht intern doorgeleid naar:

- het Klachtenloket voor Ondernemerszaken: klachten door de opdrachtgever (de aanvraag tot aansluiting bij het Klachtenloket is nog in behandeling);
- de Geschillencommissie, algemeen: klachten door de wederpartij van de opdrachtgever/natuurlijke persoon (aangesloten).