Klachtenprocedure

Wij streven ernaar om onze opdrachtgevers en haar relaties zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. Is er in een duidelijk identificeerbare zaak naar uw overtuiging reden voor een klacht, dan kunt u ons daarvan op de hoogte stellen via:

1. Zend uw klacht via e-mail

2. vanuit uw eigen e-mailprogramma aan: klacht@breij.nl

3. per post aan: Bureau Breij B.V. Postbus 15858 (1001 NJ) Amsterdam

Omschrijf in uw klacht waar u ontevreden over bent en wat volgens u de beste oplossing is. U kunt daarbij ook aangeven op welk telefoonnummer wij u kunnen benaderen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u binnen 5 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging. Wij nemen uw klacht in behandeling. Binnen 15 werkdagen nemen wij contact met u op. Mocht dat door bijzondere omstandigheden niet lukken, dan laten wij u dat tijdig weten.

Als u niet tevreden bent over de klachtbehandeling ten aanzien van onze financiële dienstverlening, dan kunt u uw klacht binnen 1 jaar aanmelden bij:

1. »  Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) (externe schakel)

2. »  het door Kifid ontworpen klachtenformulier  (externe schakel)

3. per post aan: Kifid. Postbus 93257 (2509 AG) Den Haag

4. vanuit uw eigen e-mailprogramma aan: consumenten@kifid.nl